Så ökar vi din försäljning

Med lång erfarenhet, strukturerad arbetsmetod och unika system erbjuder vi skräddarsydda lösningar som driver ökad försäljning och bygger långsiktiga kundrelationer. Vårt breda utbud av säljtjänster inom både B2B och B2C är designat för att hjälpa er att skapa och utveckla framtidens största varumärken.

Våra Specialiserade Tjänster

Nykundsförsäljning​​

Nykundsförsäljning​​

Försäljning handlar om att skapa och bygga relationer, förstå kundens behov och erbjuda lösningar som tillför värde. Genom en strukturerad och mätbar process för nykundsförsäljning hjälper vi dig att växa din kundbas och maximera din budget.

Merförsälning

Merförsäljning​

Genom att erbjuda befintliga kunder ytterligare produkter eller tjänster, utöver det de ursprungligen köpt, ökar vi värdet på varje kundaffär och maximerar intäkterna genom att identifiera nya behov eller önskemål. Genom att optimera hela er portfölj ser vi till att varje affär blir så lönsam som möjligt.

Кorsförsäljning

Кorsförsäljning

Att hitta nya affärsmöjligheter inom ett befintligt kundsegment kräver strategi och insikt. Genom att korsförsälja produkter och tjänster, och vice versa, optimerar vi varje säljsamtal. Detta gör att vi kan öka lönsamheten utan att öka budgeten.

Mötesbokning​

Mötesbokning​

Vi hjälper er att boka fler möten som leder till ökad försäljning. Genom att prospektera, matcha rätt kunder med rätt uppdragsgivare och guida er från det första samtalet till slutgiltigt utvärderingsmöte, säkerställer vi att varje steg i processen bidrar till framgång.

Marknadsundersökning

Marknadsundersökning

Att förstå marknaden är det första steget mot att öka försäljningen, växa och nå nya kunder. Genom en noggrann marknadsundersökning får vi värdefull insikt i hur du kan möta – och överträffa – dina kunders behov och förväntningar.

Skräddarsydda lösningar

Skräddarsydda lösningar

Varje företag och kampanj är unik, därför anpassar vi våra säljlösningar efter dina behov. Vi skapar lösningar som attraherar dina kunder, oavsett om det gäller att boosta en kampanj, växa inom ett segment eller utveckla en ny säljstrategi.

Våra system

iSales ERP

iSales ERP APP – ett verktyg för anställda

Genom att skapa en app för våra anställda erbjuder vi en unik möjlighet att hålla koll på lön, provision, arbetsschema och försäljning. Här kan säljare ta del av kvalitetsrapporter, ansöka om ledighet och rekrytera vänner. Allt på samma ställe. Pågående försäljning uppdateras i realtid vilket gör att förändringar är tillgängliga på ett ögonblick. På så sätt kan vi på iSales agera snabbt i en alltmer rörlig och tillgänglig värld.
Outbound av Leaddesk

Outbound av Leaddesk

På iSales använder vi Outbound av Leaddesk, en molnbaserad lösning som revolutionerar våra utgående försäljningssamtal. Det ger våra agenter möjlighet att prioritera och nå de mest värdefulla prospekten först, vilket effektiviserar vår försäljningsprocess med intelligent automatisering. Denna strategi säkerställer att varje samtal vi gör är fokuserat och effektivt, vilket leder till mer relevanta samtal med potentiella kunder för att maximera våra klients försäljningsmål
iSales Intranet

iSales Intranet – navet i verksamheten

Intranätet är iSales hjärta.
Här delar vi handledning, resurser och kommunikation internt. En central plattform där anställda oavsett avdelning kan komma åt information, interna nyheter, policydokument, verktyg och andra resurser som behövs för att utföra sitt arbete.

Kundnöjdhet

Vi garanterar full leveranssäkerhet och kundnöjdhet baserat på dina säljmål. Dagligen förser vi våra uppdragsgivare med visuella rapporter, KPI och försäljningsresultat.
Vårt kvalitetsarbete är noggrant strukturerat, och med hjälp av teknik säkerställer vi att våra medarbetare alltid följer gällande lagar, rutiner och etiska riktlinjer.

iSales-modellen

Med en beprövad modell och över 20 års erfarenhet av telemarketing vet vi betydelsen av att arbeta långsiktigt för att skapa starka kundrelationer. Vi har haft god tid på oss att utveckla vår modell som maximerar framgång.

Resultat & Kvalitet

Vi arbetar systematiskt med en tydlig kvalitetssäkringsmodell som säkerställer högsta möjliga standard i alla våra projekt. 

Vårt mål är att uppnå 100% kundnöjdhet, och vi kvalitetssäkrar varje försäljning och varje order. Vid behov genomför vi också stickprov på nej-tack-kunder och kontrollerar registrerade utfall för att säkerställa att våra agenter inte hanterar material på fel sätt.

Vill du också öka försäljning och tillväxt? Kontakta oss idag!